Ali lahko blago vrnem?

Napake, zamenjava, vrnitev izdelkov

Kupec je fizična oseba ali pravna oseba, ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Zaradi svoje narave izdelki, naročeni preko spletne lekarne, niso primerni za vračilo skladno s 43č. členom Zakona o varstvu potrošnikov. To določilo se ne uporablja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v originalni embalaži.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej podjetje Celjske lekarne javni zavod v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Celjske lekarne javni zavod ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in Celjskim lekarnam omogočiti, da stvar pregleda.

Kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-tega v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.
  • V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

    Garancija

    Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

    Izberite kategorijo








    Varen nakup

    Varen nakup!

    Barvni seznam produktov

    Zdravilo
    Prehransko dopolnilo
    Galenski izdelki
    Medicinski pripomoček
    Kozmetika
    Živilo za posebne zdravstvene namene
    Homeopatsko zdravilo
    Eko izdelek
    Male živali
    Generični izdelek