Izkoristite 5% *popust na celoten nakup do 31.3.2024 KODA: hvalakersi5 *popust ne velja za zdravila

Kazalniki kakovosti

V Celjskih lekarnah podpiramo sistem kakovosti v skladu s poslovno odličnostjo, ki zagotavlja bolj celovito spremljanje poslovanja, izidov in uvajanja novosti ter potrebne izboljšave.

Izboljševanje kakovosti in varnosti, ki ga izvajalcem lekarniške dejavnosti nalaga ZLD-1 v svojem 22., 23. in 24. členu, v Celjskih lekarnah zagotavljamo:

  • Z nabavo zdravil po zakonsko predpisani poti in s stalnim nadzorom nad procesi shranjevanja v lekarni zagotavljamo kakovostna in varna zdravila.
  • S spremljanjem odpoklicev zdravil, medicinskih pripomočkov in živil.
  • Z uporabo umerjene in validirane delovne opreme /tehtnice, brezprašne komore/ in vzdrževanjem opreme.
  • Z zagotavljanjem sledljivosti magistralnih zdravil in uporabo preverjenih kakovostnih sestavin za njihovo izdelavo ter končno kontrolo magistra farmacije pred izdajo.
  • Z izvedbo aktivnosti ravnanja z odpadki.
  • Z izvedbo rednih notranjih nadzorov skrbimo za vzdrževanje opravljanja storitev po priporočilih Dobre lekarniške prakse.
  • S permanentnim izobraževanjem vzdržujemo za delo potreben nabor pridobljenih kompetenc.
  • Z izvajanjem lekarniške dejavnosti v skladu z zakonskimi določili, določili podzakonskih aktov in priporočili dobrih praks na področju strokovnega dela, materialnega poslovanja in nadzorovanega poslovanja, ki se nanaša na sredstva javnih financ, skrbimo za kakovostno preskrbo naših pacientov s kakovostnimi in varnimi zdravili, ki jih pacientom vroča kompetentno in ustrezno usposobljeno osebje.
  • S spremljanjem in dopolnjevanjem v dejavnosti dogovorjenih kazalnikov kakovosti.

Naloge za izboljševanje kakovosti in varnosti :

  • Določamo program in letne načrte za izboljševanje kakovosti in varnosti.
  • V okviru standardnih operativnih postopkov imamo izdelane varnostne protokole za posamezne storitve.
  • Izvajamo notranjo presojo dobre prakse.
  • Spremljamo kazalnike kakovosti.
  • Vzpostavljen imamo sistem za obvladovanje tveganj.
  • Anonimizirano spremljamo in analiziramo opozorilne nevarne dogodke in napake pri izvajanju lekarniške dejavnosti.
  • Mesečno spremljamo fizične in finančne kazalnike.
  • Mesečno spremljamo kazalnike:
    fizične: vrednost marže MP, vrednost marže v ročni, število točk storitev Rp, število točk storitev ročna, število kos galenskih izdelkov, število dni vezave zalog
    finančne: prihodki, zaslužek, stroški skupaj, stroški dela, presežki, vrednost zalog in odpisov Kvartalno spremljamo produktivnost - število točk na kader iz ur in poslovni rezultat po lekarnah.

Kazalniki kakovosti v Celjskih lekarnah:

  1. Delež vseh farmacevtskih intervencij glede na število receptov.
  2. Delež strokovnih farmacevtskih intervencij glede na vse farmacevtske intervencije.
  3. Delež strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na vse farmacevtske intervencije.
  4. Delež strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na vse strokovne farmacevtske intervencije.
  5. Delež rešenih strokovnih kritičnih farmacevtskih intervencij glede na strokovne kritične farmacevtske intervencije.
  6. Število napak pri izdaji zdravil na 10.000 receptov.
  7. Število opozorilnih nevarnih dogodkov.
  8. Število vseh receptov glede na število vseh zaposlenih magistrov farmacije.
  9. Število vseh receptov glede na število priznanih magistrov farmacije.
  10. Število vseh receptov glede na število vseh zaposlenih magistrov farmacije primerjalno glede na sprejete standarde in normative*.
  11. Število magistrov farmacije s kompetenco za PUZ glede na število vseh zaposlenih magistrov farmacije.
  12. Število magistrov farmacije s kompetenco za FTP glede na število vseh magistrov farmacije.
  13. Število izdelanih OKZ glede na število zaposlenih magistrov farmacije.
  14. Število opravljenih storitev PUZ na magistra farmacije s kompetenco.
  15. Zadovoljstvo uporabnikov.
  16. Število prijav domnevnih neželenih učinkih zdravil glede na število vseh farmacevtskih strokovnih delavcev.

OKZ - osebna kartica zdravil (storitev farmacevtske obravnave pacienta)
PUZ - pregled uporabe zdravil (storitev farmacevtske obravnave pacienta)
FTP - farmakoterapijski pregled (storitev magistra specialista klinične farmacije)

Pojasnjujemo:

1. V zadnjih treh letih spremljanja kazalnikov v Celjskih lekarnah ni bilo opozorilnih nevarnih dogodkov.

Kazalniki kakovosti, 2021-2023

Kazalniki kakovosti v CL

Poročilo kakovosti 2021-2023 pdf

Prijavite se na e-novice in bodite prvi obveščeni o vseh novostih!
Povečaj ali pomanjšaj font:
Ponastavi velikost
Povečaj pisavo
Zmanjšaj pisavo
Pripomočki:
Ravnilo
Barvna shema
Privzeto
Črno na belem
Belo na črnem
Črna na bež
Črno na zelenem
Modro na belem
Črno na rumenem
Modro na rumenem
Rumeno na modrem
Turkizno na črnem
Črno na vijoličnem
Tip pisave
Privzeto
Arial
Arial Bold
Verdana
Verdana Bold
Open Dyslexic
Open Dyslexic Alta
Didact Gothic

Pripomoček pri branju - ravnilo

Z miškinim kazalcem se pomikajte po strani in ravnilo vam bo sledilo.
Za izklop ravnila pritisnite tipko ESC ali gumb za IZKLOP RAVNILA.